Вивчення фізики є потужним фактором розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів. Вивчаючи фізику, учні:
- розвивають інформаційну й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічного мислення, роботи з базами даних;
- вчаться впевнено й критично застосовувати інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією як під час навчання, так і в приватному, або ж публічному спілкуванні, а в подальшому, й в майбутній професійній діяльності;
- набувають досвіду визначати можливі джерела інформації, добирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати її та перекодовувати;
- розвивають навички користуватися сучасними гаджетами, інструментальними та вимірювальними засобами, працювати з віртуальними лабораторіями, програмами-симуляторами тощо;
- набувають здатність створювати та досліджувати моделі фізичних явищ;
- формують розуміння етики роботи з інформацією, навичок безпеки в Інтернеті та кібербезпеки.
Онлайн-тести з фізики
Шкільний курс фізики в дослідах
Наукові праці
- Кузьменко О. С. , Величко С. П. Формування пізнавального інтересу старшокласників з фізики за допомогою інформаційних технологій.
- Криворучко І. І., Медведєва М. О. Використання ІКТ у реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей на уроках фізики.
- Сакунова Г. В., Мороз І. О. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з фізики через призму STEM-освіти.
- Загальні відомості про структуру інформаційної компетентності учня з фізики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий