Інформаційно-цифрова компетентності

 Вивчення фізики є потужним фактором розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів. Вивчаючи фізику, учні: 

- розвивають інформаційну й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічного мислення, роботи з базами даних; 
- вчаться впевнено й критично застосовувати інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією як під час навчання, так і в приватному, або ж публічному спілкуванні, а в подальшому, й в майбутній професійній діяльності; 
- набувають досвіду визначати можливі джерела інформації, добирати необхідну інформацію, оцінювати, аналізувати її та перекодовувати; 
- розвивають навички користуватися сучасними гаджетами, інструментальними та вимірювальними засобами, працювати з віртуальними лабораторіями, програмами-симуляторами тощо; 
- набувають здатність створювати та досліджувати моделі фізичних явищ; 
- формують розуміння етики роботи з інформацією, навичок безпеки в Інтернеті та кібербезпеки.



Онлайн-тести з фізики

Шкільний курс фізики в дослідах

Наукові праці

  1. Кузьменко О. С. , Величко С. П.   Формування пізнавального інтересу старшокласників з фізики за допомогою інформаційних технологій.
  2. Криворучко І. І., Медведєва М. О. Використання ІКТ у реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей на уроках фізики.
  3. Сакунова Г. В., Мороз І. О. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з фізики через призму STEM-освіти. 
  4. Загальні відомості про структуру інформаційної компетентності учня з фізики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Поиск по этому блогу